AktuálisKözösségi élet

Bringás vándorok az Alpokalján

Ezen a nyáron iskolánk bringás csapata a Fertő- tó környékén kerekezett, 6 nap alatt 215 km-t teljesítettek. A napi távokat érdekes programok színesítették, így szinte minden nap eltűnt a fáradtság. A túra egy különleges, határtalanságával egyedülálló vidék felfedezésére hívott bennünket. Európa közepén, az Alpok és a Kisalföld ölelésében fekszik a Fertő. A táj és az ember élete itt harmonikusan összefonódott, és eredményezte azt a páratlan kultúrtájat, melyet 2001-ben az UNESCO világörökségnek ismert el. A vándortábor alatt megismerkedhettünk az Alpokalja és a Fertő-táj csodáival, különleges történeti, természeti és kulturális értékeivel. Nagycenken jártunk a Széchenyi mauzóleumban, Kópházán a horvát interaktív kiállításon, bejártuk Sopront, a Fertőrákosi Kőfejtőt, Fertődön az Eszterházy kastélyt, megtekintettük a Vasfüggöny emlékhelyet, strandoltunk, íjászkodtunk, madárlesen jártunk, fagyiztunk, játszottunk, szóval nagyon tartalmas egy hetet töltöttünk együtt. Aludtunk panzióban, kollégiumban, sátorban és faházban, tekertünk erdőben, földúton, biciklis úton és kicsit autós úton, küszködtünk az emelkedővel, száguldottunk a lejtőkön, és hazafelé már a jövő nyarat tervezgettük!

TÉGED IS VÁRUNK, HA SZERETSZ BRINGÁZNI, NEM IJEDSZ MEG A KIHÍVÁSOKTÓL, ÉS KÍVÁNCSI VAGY HAZÁNK LEGSZEBB TÁJAIRA!!! 😊