KAMÉLEON OLVASÓKLUB

A könyv, az olvasás megszerettetése fontos szempont mind a szülők, mind az iskolában tanítók számára.

A KAMÉLEON ebben nagy segítség, partner, hiszen az összeállított feladatok sokszínűsége jó alap az olvasás

megszerettetéséhez. Iskolánk alsó tagozatos diákjai nyolc éve aktív tagjai az olvasóklubnak.

                A „ KAMÉLEON” egy négyfordulós levelező játék, melyben a kortárs és klasszikus gyermekirodalom

szövegeivel ismerkedhetnek meg a gyerekek. Minden alkalommal egy szövegrészletet kapnak a tanulók,

korosztályuknak megfelelően, melyekhez tíz érdekes feladat tartozik.

A kialakított „Kaméleon olvasósarokban” pedig a kortárs könyveket is megtalálhatják a gyerekek, amelyekből a

forduló részletei, szövegei származnak.

                A klasszikus rész feladatai nyomozást, böngészést igényelnek, így gyakran látogatjuk a könyvtárat is.

A jutalom sem marad el! Év végén a szorgos feladatmegoldók könyvjutalmat kapnak.

Ha szereted a kalandos, érdekes, színes, változatos feladatokat, szereted a könyveket köztünk a helyed!

   Jelentkezés: Ecsediné Hajnal Adrienn tanítónál

„Célja az olvasás megszerettetése egy rövid könyvrészleten és a hozzá kapcsolódó feladatokon keresztül. Az első, év elején, olvasni nem tudóként, a szülővel közös időtöltés a történet elolvasása és a feladatok megoldása. A kiragadott történet izgalmas, érthető, a feladatok mókásak voltak. Utolsó feladatként rajz készült. Szövegértést, koncentrációt fejlesztőhasznos időtöltés az Olvasóklubra fordított idő.” Gyulai Kristóf 4.b


„Azt szerettem a legjobban, hogy érdekes, sokféle feladatot ismerhettünk meg. Mindig valami újat, izgalmasat olvashattunk, más-más feladatot csináltunk. Új könyveket ismerhettem meg, olvashattam. Szeretek új feladatokat megoldani, szeretek olvasni, jó volt így gyakorolni!”                                                                           Ecsedi László 4.b


„Mikor megkaptam az első feladatot a Kaméleon Olvasóklubtól,akkor sok feladatot és egy meserészletet is megismertem. Például azt, hogy rendezd időrendi sorrendbe a feladatokat,vagy azt,hogy hogyan húzd alá és írd le a szereplőket a meséből. És még azt is,hogy igaz volt-e az állítás vagy hamis és a végén illusztrációt is kellett készíteni. Én nagyon szeretem és ajánlom nektek is.”                                                            Pataki Anna Miléna 4.b

%d blogger ezt szereti: